fredag den 24. februar 2012

Love on it!

Yeah, love on my day^^ Er lige kommet hjem fra en dejlig ridetur, hvor vi fik opdaget en masse nye genveje i 'vores' skov;) Og så opførte de dejlige hyppere sig jo bare eksemplarisk! Nå, men her får i en dejjlig sang, og mit outfit of today!;)










The song of this year^^
The Storm, med nummeret 'My Crown'





Hyg jer, til vi ses igen;)

mandag den 20. februar 2012

Dejlig musik, og konfirmationskjoler..

Hejj^^

Ja, jeg har jo stadig ferie, og idag har jeg så været ude og kigge konfirmationskjoler med min bedstemor, som skal sy min mors brudekjole om til min konfi-kjole, og min mor.. Der var rigtig mange fine, og nu har vi fundet stilen, og faktisk også et mønster til kjolen:) Billerne kommer senere;o) Nå, men udover det, har jeg fået The Storm, og Swan Lee-flip .. Altså mere end jeg plejer, så idag har jeg ikke hørt andet, end alt deres musik^^ Er jeg den eneste, der bare er helt vild med Pernille Rosendahl?

torsdag den 16. februar 2012

Her er lille moi, tilbage fra københavn.

Heyhey, så er jeg tilbage fra københavn, hvor jeg har været, hele denne uge^^ Nå, men vi tog afsted, hele familien, i mandags, hvor vi så gik lidt rundt i kbh, så rundetårn osv. Tirsdag havde mine forædre kobberbryllupsdag, og så på valentines dag SWEET, nå men der var vi på rundvisning på christiansborg slot, hvor vi hørte om alle vores gamle kongers kærligheds afferere, og om aftenen var vi ude og spise på café Leo, sammen med nogle venner fra kbh. Onsdag gik vi rundt på strøget, og om aftenen tog vi i DGI byen, i et kæmpe 'badeland' med trampoline osv. i vandet. I dag tog vi så i Bella Center, til Lego World, hvilket faktisk var ret fedt^^ Nå, men nu sidder jeg og venter på at Rita begynder, så hejhej;)

Her er lige nogle vildt fede støvler fra London Rebel, som jeg købte;)

fredag den 10. februar 2012

Mmh, ferie, we like!

Ja, så har jeg altså vinterferie i 2 uger nu SKØNT, nå men snart tager jeg et smut til kbh, og så skal jeg jo bare tulle rund herhjemme, og hos min dejlige hyp!:) Dagen idag har jeg brugt på at redigere en ordenlig bunke billeder, som jeg vil lægge ind i min billedbog, og i får også lige et par stykker her:) Nå, men lige nu venter jeg på at se, hvem der ryger ud af x-factor, som den første, men jeg vil bare lige tilføje: Længe leve Ida! GUD hun har en smuk stemme!

Xoxo Camilla

tirsdag den 7. februar 2012

Syg, ikke syg, syg, ARGH!

Ja, mit heldbred skifter meget, lige for tiden.. Jeg har været syg i uge 4, blev så rask til fredag, og blev så igen syg med mit øre, i hele uge 5. Jeg har ikke måtte komme ud til Zeusen, i 1½ uge, men idag, kom jeg endelig derud, og vi fik en supergod tur, ud af det:) MEN til gengæld var det skolehjem samtale idag, og det gik mildest talt ikke ret godt:/ Jeg har fået at vide, at jeg engagerre mig alt for lidt i skolen, og at jeg ikke har styr på mine ting i engelsk.. Og så skriver jeg for mange hestestile^^
Xoxo Camilla

onsdag den 1. februar 2012

D. 1 FEBRUAR!:)

Så blev det d. 1 februar, og jeg kan nu spise slik igen!:) Desværre er jeg stadig syg med mit øre. Nå, men i dag kom den dejlige Marie forbi, som hun sagde "WHAT A FRIEND!" Nå, men vi hyggede rigtigt, og vi fik da også en bolle .. MED pålægchokolade, og derefter EN KANELSNEGL!^^ Nå, men vi så først "In Time", den er super god, og kan helt klart anbefales! Efter den, så vi "Hangover 2", som jo også er super god:)

xoxo Camilla