torsdag den 24. maj 2012







Bukser fra Only
Sko fra føtex
T-shirt fra H&M
Læderjakke fra Sisters Point
Antik halskæde

Luv C.

fredag den 18. maj 2012

Blå mandags outfit

Her er mit blå mandags outift.




Læderjakke: Sisters point
T-shirt: Ichi
Jeans: Only
Sko: Bianco footwear.

Luv C

tirsdag den 1. maj 2012

Nu som modeblog..

Well, jeg har holdt en lille pause, med min blog, men nu starter jeg op igen .. Men som modeblog. Det betyder at jeg vil lægge mine outfits ud på bloggen, og søndag vil jeg så kåre ugens outfit. Jeg vil vise alt det nye, jeg køber. Jeg vil lave indlæg, hvor jeg hylder forskellige stilikoner, og meget mere.
Luv C.

lørdag den 24. marts 2012

Tillykke til danmarks rock-chick!♥

Yesyes, mit store idol, og stilikon, Pernille Rosendahl fyldte 40 d. 22 Marts (i torsdags) Men det kan man jo ikke se på skønheden! jeg har ikke lige haft mulighed for at blogge, så jeg tænkte, en forsinket hyldest, er bedre end inge hyldest, ikke:) Danmarks flotte rock prinsesse måtte fejre dagen med sin 'anden famile' fra x factor, men sønnen Tristan, og hendes mand, Johan, måtte nøjes med at synge for hende i telefonen. Her får i lidt musik fra hendes band, The Storm, et lille billede, jeg har redigeret og sendt til hende, og et link til en artikkel om hende, fra dagen:)
Luv C.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/X%20Factor%20Pernille%20fejret.aspx



tirsdag den 13. marts 2012

Undskyld!:I

Mh, først og fremmest, undskyld at jeg ikke har skrevet, de sidste 2 uger, men jeg har følt mig meget uinspireret.. Nå, men nu er jeg her igen, og her kommer et lille resume. Min klasselærer er lige gået på barsel (top-lækkert) Min hest forbedrer sig mere og mere, for hver dag, der går, inden for dressuren. Jeg har lige fået andendagstøjet i hus (billeder kommer senere) Og så er min konfirmationskjole snart færdig See ya later.
Jeres C.