LivetSomHestetosse er en hyggelig blog, hvor du kan følge med i mit liv. Jeg vil lægge små tips, opskrifter m.m. ud, og så vil jeg også bruge bloggen, til at lægge mine billeder ud..
onsdag den 18. juli 2012
tirsdag den 17. juli 2012
torsdag den 24. maj 2012
fredag den 18. maj 2012
Blå mandags outfit
Her er mit blå mandags outift.
Læderjakke: Sisters point
T-shirt: Ichi
Jeans: Only
Sko: Bianco footwear.
Luv C
Læderjakke: Sisters point
T-shirt: Ichi
Jeans: Only
Sko: Bianco footwear.
Luv C
tirsdag den 1. maj 2012
Nu som modeblog..
Well, jeg har holdt en lille pause, med min blog, men nu starter jeg op igen .. Men som modeblog. Det betyder at jeg vil lægge mine outfits ud på bloggen, og søndag vil jeg så kåre ugens outfit. Jeg vil vise alt det nye, jeg køber. Jeg vil lave indlæg, hvor jeg hylder forskellige stilikoner, og meget mere.
Luv C.
Luv C.
Abonner på:
Opslag (Atom)













