Jep, så er det blevet d. 1 januar 2012, dagen derpå. Det er dagen, for mit vedkommende, hvor vi ligger og feder den, ser skihop, de sidste mange år x-factor, som nu er blevet skiftet ud med voice, og rydder op, for så at spise grillkylinger, med pomfritter. Jeg håber i nyder dagen i dag, og bare driver den af, præcis ligesom mig;) Nu vil jeg se frem til et forhåbentligt, dejligt, år 2012
Xoxo Camilla
LivetSomHestetosse er en hyggelig blog, hvor du kan følge med i mit liv. Jeg vil lægge små tips, opskrifter m.m. ud, og så vil jeg også bruge bloggen, til at lægge mine billeder ud..
søndag den 1. januar 2012
lørdag den 31. december 2011
Nytåret er over os!
Ja, så er det jo blevet nytår.. Tiden på året med glade, fulde mennesker, masser af krudt i flotte farver og dronningens årlige tale. Mit nytår, i år har nu taget sig en lidt trist drejning.. Det første år, uden min 'nytårsveninde' Jessica, og ja, så har vi fået at vide at min papfarfar, Kurt nok ikke har så meget tid tilbage at leve i, grundet kræft:'( Men ja, jeg forsøger at få det bedste ud af aftenen, for det skal ikke slå mig ud! Jeg er jo stadig omringet af en masse dejlige mennesker:') Jeg håber at i kommer godt ind i det nye år, og ikke mister alle jeres fingre!:) Nå men det er jo også tid til at komme med nytårs foretsætter, og her er mit:)
At være genneralt mere sund. Dvs:
-At spise mindre usundt.
-At holde mit værelse rent, for hvem kan være sund, men have et værelse, der lugter at gammel ged?
-At tage creme og ansigtsrens på mindst 2 gange dagligt, og tage ansigtsmaske på 1 gang om måneden, for hvem kan være sund, men have en uren hud?
-At være mere social, for ja, glade mennesker er sunde mennesker!
Det var så mit nytårsforetsæt, hvad er jeres? Her kommer mit nytårs outfit:

At være genneralt mere sund. Dvs:
-At spise mindre usundt.
-At holde mit værelse rent, for hvem kan være sund, men have et værelse, der lugter at gammel ged?
-At tage creme og ansigtsrens på mindst 2 gange dagligt, og tage ansigtsmaske på 1 gang om måneden, for hvem kan være sund, men have en uren hud?
-At være mere social, for ja, glade mennesker er sunde mennesker!
Det var så mit nytårsforetsæt, hvad er jeres? Her kommer mit nytårs outfit:
Min søde lillesøster:
fredag den 30. december 2011
Picture time..
Her får i lige lidt dejlige billeder, at kigge på:)
Søde, lille Tilivi, som har lært at række tunge:D
Vores fine blomst, med dråber på:)
Forårs billide, af skønne, skønne misse-killing, Tiger Mis
Et sommer billede, af vores fine blomst:)
Et billede, fra august, af søøde Musse, der flehmer:)
Søde, søde Maria, og hendes hest, Tilivi:)
Et dejligt billede af vores blomst!:)
Skønne Zeus, der 'sidder' ned:)
torsdag den 29. december 2011
2 dage, 2 forskellige verdener!
Hey, alle!
Nu er der gået 2 dage, siden jeg oprettede bloggen her. Jeg har valgt at skrive de to, i ét inlæg, så jeg håber, i nyder det:)
Dag 1
Jeg startede dagen med at vågne 08:45 (TIDLIGT) Nå, men derefter tog jeg ud til min dejlige hyp, Zeus. Han står på en lille privat gård, på fyn. Jeg har nærmest fået mig en 'bonusfamilie' ud af den gård. Malene, Jens Ole og deres dejlige børn: Maria (12 år), Kristine (9 år) og lille Esben (ca. 3 år)
Jeg rider med Maria og Kristine, som hver har en hest. Maria har lige fået ny, efter hendes øjesten, Sorte blev aflivet, nemlig Tilivi. Kristines pony hedder Feline, og er en rigtig lille badut-springer:) Nå men efter to dramatiske rideture, hvor maria tog et vældigt styrt, og naboens hest sad fast i et stødhegn, fik vi for en gangs skyld en dejlig, rolig tur:) Vi tog en tur i skoven, og derefter på springbakken. Vi fik lavet det flotteste net i Felines man, en flot 'fransk rosenknop og en flot halefletning på Zeus:) Om aftenen tager min lillesøster og jeg til Horsens, hvor vi skal være sammen med min veninde Jessica, hvor vi brænder os på varme nachos;)
-How to do. Sådan laver du en fransk rosenknop:) :
http://carolinepoppclausen.webs.com/apps/photos/album?albumid=5213588
Dag 2
Wake up happy? Tsk, ja sikkert! Vågner af min mor, som kommer ind, vækker mig, og siger at jeg skal nå at gøre vores badeværelse rent OG rydde mit eget værelse op, for nu skal min far altså holde julefrokost:/ Pretty nedern, ik? Nå men min redningsmand aka bedsteveninden Marie, ringer og spørger om jeg ikke kan være sammen? JO, selfølgelig kan jeg det! Vi spiller 'Just dance 3' indtil vi falder om! Derefter laver vi pasta, og sætter 'A cinderella story' på, snøft, den var sø'. Nå men 17:00 afsted i biografen med os. Ind og se 'Athurs julegaveræs' i en stortset tom sal .. Det' altså hygsomt:) Nu skal jeg jo så tilbage til julefrokosten, hvor jeg sidder lige nu, og skriver denne blog:)
Slut for nu.
-Camilla
Nu er der gået 2 dage, siden jeg oprettede bloggen her. Jeg har valgt at skrive de to, i ét inlæg, så jeg håber, i nyder det:)
Dag 1
Jeg startede dagen med at vågne 08:45 (TIDLIGT) Nå, men derefter tog jeg ud til min dejlige hyp, Zeus. Han står på en lille privat gård, på fyn. Jeg har nærmest fået mig en 'bonusfamilie' ud af den gård. Malene, Jens Ole og deres dejlige børn: Maria (12 år), Kristine (9 år) og lille Esben (ca. 3 år)
Jeg rider med Maria og Kristine, som hver har en hest. Maria har lige fået ny, efter hendes øjesten, Sorte blev aflivet, nemlig Tilivi. Kristines pony hedder Feline, og er en rigtig lille badut-springer:) Nå men efter to dramatiske rideture, hvor maria tog et vældigt styrt, og naboens hest sad fast i et stødhegn, fik vi for en gangs skyld en dejlig, rolig tur:) Vi tog en tur i skoven, og derefter på springbakken. Vi fik lavet det flotteste net i Felines man, en flot 'fransk rosenknop og en flot halefletning på Zeus:) Om aftenen tager min lillesøster og jeg til Horsens, hvor vi skal være sammen med min veninde Jessica, hvor vi brænder os på varme nachos;)
-How to do. Sådan laver du en fransk rosenknop:) :
http://carolinepoppclausen.webs.com/apps/photos/album?albumid=5213588
Dag 2
Wake up happy? Tsk, ja sikkert! Vågner af min mor, som kommer ind, vækker mig, og siger at jeg skal nå at gøre vores badeværelse rent OG rydde mit eget værelse op, for nu skal min far altså holde julefrokost:/ Pretty nedern, ik? Nå men min redningsmand aka bedsteveninden Marie, ringer og spørger om jeg ikke kan være sammen? JO, selfølgelig kan jeg det! Vi spiller 'Just dance 3' indtil vi falder om! Derefter laver vi pasta, og sætter 'A cinderella story' på, snøft, den var sø'. Nå men 17:00 afsted i biografen med os. Ind og se 'Athurs julegaveræs' i en stortset tom sal .. Det' altså hygsomt:) Nu skal jeg jo så tilbage til julefrokosten, hvor jeg sidder lige nu, og skriver denne blog:)
Slut for nu.
-Camilla
Abonner på:
Opslag (Atom)