lørdag den 24. marts 2012

Tillykke til danmarks rock-chick!♥

Yesyes, mit store idol, og stilikon, Pernille Rosendahl fyldte 40 d. 22 Marts (i torsdags) Men det kan man jo ikke se på skønheden! jeg har ikke lige haft mulighed for at blogge, så jeg tænkte, en forsinket hyldest, er bedre end inge hyldest, ikke:) Danmarks flotte rock prinsesse måtte fejre dagen med sin 'anden famile' fra x factor, men sønnen Tristan, og hendes mand, Johan, måtte nøjes med at synge for hende i telefonen. Her får i lidt musik fra hendes band, The Storm, et lille billede, jeg har redigeret og sendt til hende, og et link til en artikkel om hende, fra dagen:)
Luv C.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/X%20Factor%20Pernille%20fejret.aspx



tirsdag den 13. marts 2012

Undskyld!:I

Mh, først og fremmest, undskyld at jeg ikke har skrevet, de sidste 2 uger, men jeg har følt mig meget uinspireret.. Nå, men nu er jeg her igen, og her kommer et lille resume. Min klasselærer er lige gået på barsel (top-lækkert) Min hest forbedrer sig mere og mere, for hver dag, der går, inden for dressuren. Jeg har lige fået andendagstøjet i hus (billeder kommer senere) Og så er min konfirmationskjole snart færdig See ya later.
Jeres C.

onsdag den 29. februar 2012

Just another random day..

Hey,hey..
Nåh.. Men ææh, tja .. Hvordan har min dag været? Jo, den har været okay .. Altså i betræktning af, at jeg i idræt, fik skudt en fodboldt lige i smasken, så hele mit ansigt hæved totalt op, meega hovedpine. Så skulle jeg tilbrænge 15 minutter, på kontoret, hvor jeg skulle sidde med frossent mos i et hviskestykke, på min kind, sammen med en lærer der ikke ville lade mig gå, fordi hun var bange for at jeg ikke kunne klare at gå de få meter, for at komme tilbage at klæde om.. FEDT! Nå, men her til aften har min mor, og jeg så bare hygget med tomatsuppe, marcipan roulade, is, og filmen "Kærestesorger" .. Det skal lige siges at filmen var ret så underlig .. Lidt alá "Det forsømte forår"
Slut fra mig.
Xoxo C

fredag den 24. februar 2012

^^

Med The Storm i ørene, og facebook på skærmen, skal det hele nok gå!^^

Love on it!

Yeah, love on my day^^ Er lige kommet hjem fra en dejlig ridetur, hvor vi fik opdaget en masse nye genveje i 'vores' skov;) Og så opførte de dejlige hyppere sig jo bare eksemplarisk! Nå, men her får i en dejjlig sang, og mit outfit of today!;)










The song of this year^^
The Storm, med nummeret 'My Crown'





Hyg jer, til vi ses igen;)

mandag den 20. februar 2012

Dejlig musik, og konfirmationskjoler..

Hejj^^

Ja, jeg har jo stadig ferie, og idag har jeg så været ude og kigge konfirmationskjoler med min bedstemor, som skal sy min mors brudekjole om til min konfi-kjole, og min mor.. Der var rigtig mange fine, og nu har vi fundet stilen, og faktisk også et mønster til kjolen:) Billerne kommer senere;o) Nå, men udover det, har jeg fået The Storm, og Swan Lee-flip .. Altså mere end jeg plejer, så idag har jeg ikke hørt andet, end alt deres musik^^ Er jeg den eneste, der bare er helt vild med Pernille Rosendahl?